• 7 اردیبهشت 1403
واتساپ تعداد اعضای گروه را به 512 نفر افزایش می دهد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

واتساپ اخیرا قابلیت های جذاب متعددی را به پلتفرم خود اضافه کرده است، همانند عکس العمل به پیغام ها با استفاده از ایموجی، افزایش میزان حجم فایل های قابل ارسال و برخی قابلیت های دیگر.

حال به نظر میرسد که این کمپانی قصد کوتاه آمدن ندارد و به طور مکرر در حال بهبود این پلتفرم پیام رسان اجتماعی است. به زودی گروه های تشکیل شده در واتساپ توانایی دعوت 512 عضو را خواهد داشت. این تعداد تا به امروز به 256 نفر محدود است.

Whats new in WhatsApp groups of 512 people and 2 - واتساپ تعداد اعضای گروه را به 512 نفر افزایش داد

واتساپ این بروز رسانی را ماه قبل معرفی کرد و حال زمان عرضه آن فرا رسیده است. افرادی که آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن را بر روی گوشی iOS یا اندروید خود نصب کرده اند، همچنین کاربران بتای نسخه دسکتاپ این پلتفرم از امروز به این قابلیت دسترسی دارند.

این تعداد افراد در یک گروه همچنان در کنار گنجایش گروه های تلگرام ناچیز به نظر می رسد، اما واتساپ همچنان به نوبه خود طرفداران و کاربران بسیار دارد.

به گفته تیم واتساپ، افزایش گنجایش گروه های واتساپ یکی از بیشترین درخواست ها در بین کاربران بوده است. این قابلیت از نسخه 2.22.12.10 بر روی اندروید و نسخه 22.12.0.70 بر روی iOS  در دسترس می باشد. همانطور که گفته شد هر دو نسخه در حال حاضر از نسخه آزمایشی بتا هستند، و به زودی نسخه پایدار آن به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *