• 29 اسفند 1402
1607592982 samsung galaxy tab flash 0 1280x720 1 - آخرین بروز رسانی Adobe Flash Player در راه است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین آپدیت نرم افزار مشهور و فوق العاده Adobe Flash به زودی عرضه میشود و این آخرین به روز رسانی قبل از مرگ این نرم افزار است.

مدت های طولانیست که Adobe Flash Player در صنعت وب و محتوا نقش مهمی ایفا می کند. بسیاری آن را دوست داشتند و بعضی نیز از آن متنفر بودند، ولی چیزی که بدون شک حقیقت دارد، این است که Adobe Flash Player باعث تحولات بسیار زیادی در وب شد. از وبسایت های جذاب تا بازی های فلش و سرگرمی های اینتراکتیو و موارد بسیار دیگر. ناگفته نماند وجود ضعف و حفره های امنیتی بسیار در این نرم افزار کاربردی باعث شد تا بسیاری از آن گله و شکایت کنند.

به گزارش هاسترتک ، حال زمان آن رسیده تا با این نرم افزار برای همیشه خداحافظی کنیم.طی خبری که تیم Flash در مورد آپدیت بعدی Flash Player منتشر کرد، این آخرین به روز رسانی Adobe Flash Player خواهد بود، و این نرم افزار در تاریخ 31 دسامبر 2020 برای همیشه بازنشسته خواهد شد. در این خبر همچنین سازنده ها از طرفداران و کاربرای تشکر کرده و از آنها خواستند که پس از پایان این دوره، نرم افزار را به طور کلی حذف کنند که باعث ایجاد رخنه های امنیتی دیگر و سوء استفاده نشود. این بدین معناست که این نرم افزار نه تنها دیگر پشتیبانی نمی شود بلکه به طور کلی غیر فعال خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *