
به گزارش مجله تکنولوژی هاسترتک، امروز تیم بایوور اقدام به انتشار اطلاعاتی از نحوه اجرای بازی بر روی کنسول ها و گذینه های کیفیتی آن کرده اند. همانند بسیاری از بازی های استاندارد کنسول اخیر. این بازی نیز دارای دو حالت مختلف کیفیتی خواهد بود. حالت “Favor Quality” که با کیفیت بیشتر و رزولوشن بالاتر اجرا می شود، و “Favor Framerate” که با قربانی کردن کیفیت و رزولوشن منجر به افزایش نرخ فریم اجرای بازی می شود.
همانطور که انتظار می رود دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One از بقیه کمی عقب تر هستند. چه از کنسول های نسل حاضر و چه نسل قبلی. بر روی هر دو کنسول گذینه “Favor Quality” با نرخ فریم 30 و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد و بر حالت “Favor Framerate” تا 60 فریم بالا خواهد رفت ولی رزولوشن آن بر روی 1080 باقی خواهد ماند. کنسول های PlayStation 4 Pro و Xbox One X/Xbox Series S در این بخش کمی بهتر عمل خواهند کرد. حالت “Favor Quality” بر روی این دو کنسول با نرخ فریم 30 و رزولوشن 4K UHD اجرا خواهد شد و حالت “Favor Framerate” با نرخ فریم 60 و کیفیت 1440p قابل اجرا خواهد بود.
کنسول PlayStation 5 نیز بر روی هر دو حالت “Favor Quality” و “Favor Framerate” با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد اما رزولوشن آن بین 4K UHD و 1440p تغییر خواهد کرد. کنسول Xbox Series X در بین تمامی این کنسول ها می درخشد.Mass Effect Legendary Edition بر روی این کنسول در حالت “Favor Quality” با نرفم فریم 60 و کیفیت 4K UHD اجرا خواهد شد و در حالت “Favor Framerate” نرخ فریم 120 و کیفیت تصویر 1440p خواهد بود.
در این بین بایوور همچنین اعلام کرده است که نسخه کامپیوتر این بازی از نرخ بروز رسانی 240 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این بدین معنی است که بازی با نرخ فریم 240 نیز قابل اجرا خواهد بود، البته اگر سخت افزار شما قدرت اجرای آن را داشته باشد. Mass Effect Legendary Edition روز 14 می برای تمامی کنسول های اشاره شده و کامپیوتر عرضه خواهد شد.