زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ویروس کووید19 با تمام بدی هایی که داشته، باعث رجوع کاربران بیشمار به دنیای آنلاین و فضای مجازی و در نتیجه سودرسانی سرسام آوری به طراحان این نرم افزار ها شده است.

به گزارش مجله خبری هاسترتک ، به نقل از سنسور تاور (Sensor Tower) فروش داخل نرم افزاری کریسمس امسال به مبلغ 407.6 میلیون دلار رسیده. این درحالی اتفاق افتاده که میزان مبتلایان کرونا رو به افزایش است. سال گذشته طی همین بازه زمانی فقط 100 میلیون دلار فروش داخل نرم افزاری توسط سنسور تاور ثبت شده است.

از این 400 میلیون دلار، 295 میلیون دلار آن مربوط به بازی های موبایل و 112 میلیون دلار مربوط به نرم افزار ها و سرویس های استریم بوده است. و درکل 130 میلیون دلار این مبلغ فقط مربوط به آمریکا بوده است. بیشترین هزینه پرداخت شده برای بازی Roblox حدود 6.6 میلیون دلار، و نرم افزار Disney+ حدود 2.6 میلیون دلار بوده است. درسطح جهانی نیز بازی Honor of Kings ساخته کمپانی Tencent حدود 10.7 میلیون دلار فروش داشته است، و در کنار آن TikTok نیز 4.7 میلیون دلار را به ثبت رسانده است.

نکته جالب توجه اینکه این مبالغ فقط مربوط به چند روز تعطیلی کریسمس است، بیشترین رکورد فروش سال 2020 مربوط به ماه نوامبر و مبلغی بالغ بر 2 میلیاردلار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.