• 11 اردیبهشت 1403
1626119523 cooler master orb x gamepod gaming chair 1280x720 1 - پاد گیمینگ کولر مستر Orb X محصولی عجیب و دست نیافتنی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

Orb X یک محصول عجیب از کمپانی کولر مستر است. این پاد یک “ورک استیشن چند منظوره نیمه بسته” است که برای گیمر ها و کاربران حرفه ای کامپیوتر طراحی شده است.

این سخت افزار شکلی تخم مانند دارد و در مرکز آن یک صندلی تعبیه شده است. در لبه های این پاد تعدادی چراغ رنگی جاسازی شده است و میتوان تا 3 مانیتور 27 اینچ را جلوی این صندلی نصب کرد. این روک استیشن به صورت مکانیکی کار می کند و همانند صندلی های گیمینگ دیگر بدون حرکت و یک شکل باقی نمی ماند. مانیتور های این ورک استیشن به قسمت گنبد شکل بالای آن وصل شده است و با لمس یک دکمه همانند یک کرکره پایین امده تا جلوی صندلی قرار بگیرد. از قسمت نصب مانیتور میتوان برای یک صفحه نمایش 49 اینچ یا سه مانیتور 27 اینچ استفاده کرد و اسپیکر های داخلی استیشن کاربر در صدای فراگیر 2.1 غوطه ور می کند.
1626119529 cooler master orb x gamepod gaming chair 03 - پاد گیمینگ کولر مستر Orb X محصولی عجیب و دست نیافتنی
صندلی این دستگاه دارای بخش های قابل تنظیم متعددی مانند استراحتگاه دست و سر و کمر می باشد. در داخل این صندلی سخت افزار و کامپیوتر گیمینگ تعبیه نشده است در عوض دارای یک سینی کشویی داخلی است که کاربر میتواند کامپیوتر و یا کنسول دلخواه خود را در آن نصب کند. ورک استیشن Cooler Master Orb X حدود 10.000 دلار قیمت خواهد داشت و هنوز مشخص نیست که آیا به صورت عمومی عرضه خواهد شد یا خیر. این اولین باری نیست که کولر مستر محصولی این چنین را معرفی می کند، با این حال همچنان جزییاتی از تاریخ عرضه و قیمت دقیق آن در دسترس نیست. اما احتمال میرود که دسامبر سال 2021 آم1626119561 cooler master orb x gamepod gaming chair 01 1 - پاد گیمینگ کولر مستر Orb X محصولی عجیب و دست نیافتنیاده عرضه باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *