• 7 اردیبهشت 1403
1608121787 gsmarena 003 - کتابخوان شیائومی مدل Mi Reader Pro، آماده فروش
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شیائومی کتاب خوان Mi Reader Pro که مدل بهبود یافته Mi Reader و رقیب اصلی Amazon Kindle است معرفی کرد.

این کتابخوان با صفحه نمایش بزرگ و امکانات سفارشی سازی زیادی همراه است. به علاوه امکان جستجو با صدا که پیدا کردن فایل ها و مدارک را بر روی دستگاه آسان میکند. صفحه نمایش 7.8 اینچی این دستگاه از نوع E-link با تراکم پیکسل 330 پیکسل در هر اینچ است. دارای 24 سطح نور و چندین گذینه تنظیم رنگ صفحه از گرم به سرد برای تجربه راحت خواندن در فضاهای مختلف و سطح نور مختلف است.

1608121752 mi reader pro - کتابخوان شیائومی مدل Mi Reader Pro، آماده فروش

سخت افزار و امکانات این دستگاه شامل 2 گیگابایت رم،32 گیگایابت خافظه داخلی، پردازنده چهار هسته ای و اندروید 8.1 اوریو میباشد.از امکانات ارتباطی آن به بلوتوث 5 و Wi-Fi اشاره کرد و از برخی پلتفرم های محلی چینی مثل Baidu و WeChat پشتیبانی میکند. همچنین شیائومی هوش مصنوعی انحصاری خود با نام Xiao Ai را در این محصول جاسازی کرده است.

این کتابخوان همچنین از تمام فرمت های شناخته شده از جمله .txt, .epub, .pdf و فایل های Microsoft Documents پشتیبانی میکند. باتری 3200 میلی آمپری داخلی آن میتواند دستگاه را تا 70 ساعت در حالت آماده باش روشن نگه دارد.در حال حاضر این دستگاه فقط در چین قابل خرید است ولی امیدواریم به زودی در سطح جهانی عرضه شود.قیمت این کتابخوان نیز حدود 1299 ین برابر 165 یورو می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *