• 30 فروردین 1403
1607437408 mikeme2 - ضبط کننده صدای mikme pocket یک ابزار فوق العاده برای پادکستر ها و خبرنگاران
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تا به امروز Sound recorder های قابل حمل متعددی به عرصه گذاشتند، که هرکدام سعی بر این داشتند که بتوانند قابلیت های متعددی را برای تمامی نیاز ها به کاربران ارائه دهند، شما می توانید بدون نیاز به کابل اتصال به برق ، رکوردر را در جیب خود گذاشته و به راحتی به ضبط صدا بپردازید. جدیدترین محصول عرضه شده در این دسته، Austria’s mikme pocket است که کیفیت و کارایی را همزمان با قابل حمل بودن برای خبرنگاران، پادکسترها و اینفلوئنسر ها، مهیا می کند.

1607437614 mikeme5 min - ضبط کننده صدای mikme pocket یک ابزار فوق العاده برای پادکستر ها و خبرنگاران

بررسی کوتاه:

Mikme pocket کوچک است (حدود نصف اندازه یک گوشی هوشمند امروزی البته تقریبا دوبرابر ضخیم تر) ، این دیوایس به اندازه Rode Wireless Go کوچک و جمع و جور نیست، ولی به همراه خود حافظه داخلی و یک آنتن بلوتوث دارد، که قابلیت ضبط صدا و انتقال آن به صورت لحظه ای به گوشی هوشمندی که بدان متصل است را تا حداکثر سه mikme pocket ، در اختیار شما می گذارد.

1607437591 mikeme4 min - ضبط کننده صدای mikme pocket یک ابزار فوق العاده برای پادکستر ها و خبرنگاران

این دیوایس از یک دکمه برای کنترل و دکمه های کم و زیاد کردن مجزا صدا بهره می جوید. جک 3.5 میلی متری هدفون برای مانیتورینگ صدا، یک پورت micro-USB برای شارژ دستگاه و اتصال فیزیکی به کامپیوتر و لپ تاپ، و همچنین بلوتوث داخلی از دیگر موارد تعبیه شده می باشند. یک گیره 3.8 اینچی نیز برای اتصال به پایه میکروفون و یک آداپتور برای اتصال به سه پایه دوربین داراست.

1607437650 mikeme3 min - ضبط کننده صدای mikme pocket یک ابزار فوق العاده برای پادکستر ها و خبرنگاران

در جعبه mikme pocket یک میکروفون lavalier به همراه کانکتور XLR به همراه گیره، و دو عدد بادگیر برای ضبط صدای بهتر در فضای بیرونی نیز قرار داده شده است، البته با پرداخت 180 دلار اضافی می توانید یک میکروفون lavalier PRO جداگانه که باعث افزایش کیفیت ضبط صدا در کارهای حرفه ای لازم به نظر می رسد را تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *