• 11 اردیبهشت 1403
1622652837 2021 06 02 20 29 38 reference emporium on twitter   art and model of sam the virtual assistant from 1381x720 - شایعه: دستیار هوشمند سامسونگ با نام
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازار شایعات اینترنتی درباره دستیار  هوشمند جدید سامسونگ با نام سم (Sam) بسیار داغ است، اما “سم” کیست یا چیست و از همه مهم تر آیا واقعیت دارد؟
برخی از کمپانی ها دستیاران مجازی مخصوص خود را دارند که با گذشت زمان، محبوبیت خاصی پیداکرده اند، مثل سیری کمپانی اپل یا الکسای کمپانی آمازون. در این بین سامسونگ نیز دستیاری هوشمند به نام بیکسبی را برای محصولات خود معرفی کرد که متاسفانه با استقبال مشابهی روبرو نشد. پس سوال اینجا بود، کمپانی کره ای چطور میتواند به بازه رقابت در این زمینه بازگردد و کاری متفاوت انجام دهد؟
1622652884 2021 06 02 20 29 49 reference emporium on twitter   art and model of sam the virtual assistant from - شایعه: دستیار هوشمند سامسونگ با نام
بر اساس پستی منتشر شده از یک افشاگر در توییتر، شرکت تولید محتوای بصری لایتفرم (Lightfirm) به همکاری یکی از شرکت های مارکتینگ متعلق به سامسونگ به نام Cheil Agency اقدام به طراحی یک آواتار سه بعدی برای دستیار جدید سامسونگ با نام “سم” کرده اند، که بر اساس این شایعات قرار است جایگزین بیسکبی شود. هنوز مشخص نیست که آیا این طراحی با هماهنگی و درخواست سامسونگ صورت گرفته است یا خیر، اما به هر حال این شخصیت مورد توجه بسیاری قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مدل سه بعدی، یک زن جوان است، که طراحی شبیه به شخصیت های انیمه دارد. به همراه لباسی با لوگوی سامسونگ، ساعت هوشمند گلکسی و همچنین گوشی سامسونگ گلکسی.
لاتیفرم در مورد این مدل اعلام کرده است: در تمامی مراحل کار، تمرکز تیم بر روی طراحی واقعی گرایانه، به خصوص برای لباس ها و موهای “سم” بوده است، تا از نظر بصری شخصیتی جذاب و دوست داشتنی باشد. “سم” یک همکاری به یادماندی بین لایتفرم و Cheil Agency است و ما بسیار خوشحال هستیم که عضوی از این پروژه بودیم. در ادامه این شرکت نام برنامه هایی که در طراحی این شخصیت استفاده شده است را فاش کرده است، در بین لیست نام برنامه هایی مانند، Adobe After Effects, Adobe Photoshop, Marvelous Designer, Blender و SideFX Houdini به چشم میخورد. ابرازی که بسیاری از طراحان و مدل سازان دیجیتالی و سه بعدی از آن ها استفاده میکنند.
1622652789 2021 06 02 20 30 11 reference emporium on twitter   art and model of sam the virtual assistant from - شایعه: دستیار هوشمند سامسونگ با نام
سامسونگ اولین دستیار صوتی خود را با نام  S Voice در سال 2012 برای گوشی های گلکسی S3 عرضه کرد و این دستیار هوشمند تا اگوست سال 2017 به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه در 21 آپریل همان سال توسط بیکسبی جایگزین شد.
داشتن یک آواتار جذاب برای دستیار هوشمند که به عنوان یک مسکات نیز ایفای نقش کند، بدون شک میتواند برای سامسونگ برتری بزرگی محسوب شود. این کمپانی در حال حاضر در مورد “سم” نظریه ای صادر نکرده و مشخص نیست که آیا “سم” واقعا به محصولات سامسونگ راه پیدا خواهد کرد یا خیر، ولی اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، طی روزهای آینده و با نزدیک شدن رویدادهای تابستانی سامسونگ از آن مطلع خواهیم شد. انتظار میرود این کمپانی طی رویداد های آینده از محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی S21 FE و سری جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ نیز رونمایی کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *