• 11 اردیبهشت 1403
کروم بوک سامسونگ گلکسی Chrome 2 360 مخصوص دانشجویان عرضه شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ به تازگی کروم بوک جدیدی با نام  Galaxy Chromebook 2 360 عرضه کرده است که با قیمتی اقتصادی، بازار دانش آموزان و دانشجویان را مورد هدف قرار داده است.

این محصول مدل دو در یک Chromebook 2 می باشد و دارای قابلیت های مناسبی برای این بازه از مشتریان است. صفحه نمایش 12.4 اینچی این دستگاه دارای زرولوشن WQXGA در ابعاد 2560 در 1600 با میزان روشنایی 340 نیت می باشد که یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود برای استفاده در زیر نور خورشید می باشد.

بدنه این کروم بوک در مقابل ضربه و شک الکتریکی مقاوم بوده و فقط 1.28 گیلوگرم وزن دارد. این وزن کم با بدنه نازک 16.9 و حاشیه ای کوچک همراه می باشد که آن را به محصول قابل حمل فوق العاده ای تبدیل می کند.

از لحاظ ارتباطی گلکسی Chromebook 2 360 به دو عدد درگاه USB نوع C، یک درگاه USB نوع A سری 3.2، درگاه کارت خوان MicroSD و درگاه هدفون و میکروفون مجهز شده است. همچنین یک وبکم با کیفیت قابل قبول 720p برای آموزش از راه دور بر روی آن نصب شده است.

dims 5 - کروم بوک سامسونگ گلکسی Chrome 2 360 مخصوص دانشجویان عرضه شد

وای فای نسخه 6 این کروم بوک توانایی ایجاد ارتباط سریع در داخل کلاس ها و خوابگاه ها دارد و اگر نیاز به سرعتی بالاتر در حالت سیار باشد می توان از قابلیت اتصال LTE دستگاه نیز استفاده کرد. سامسونگ همراه این دستگاه قابلیت های ویژه دستگاه های گلکسی همانند Nearby Share و Phone Hub را نیز جهت کنترل گوشی های هوشمند گلکسی ارائه می دهد.

همانطور که گفته شد این گلکسی کروم بوک یک دستگاه خوش قیمت و اقتصادی است، پس انتظار سخت افزار بسیار قوی از آن نداشته باشید.  Galaxy Chromebook 2 360 دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4x می باشد که مدل 8 گیگابایت آن نیز موجود است. حافظه داخلی دستگاه 128 گیگابایت است و پردازنده آن از نوع Celeron N4500 شرکت اینتل است که با یک باتری 45.5 Wh تغذیه می شود.

اپلیکیشن های مایکروسافت با طراحی ویژه برای گوشی های سامسونگ 3 Galaxy Z Fold
> > >

سیستم عامل کروم بوک همانطور که از نامش پیداست آخرین نسخه Chrome OS می باشد و قابلیت دسترسی به بازه وسیعی از اپلیکیشن های کروم و اندروید دارد. مدل 4GB/64GB WiFi 6 این کروم بوک با نام رسمی Samsung Galaxy Chromebook 2 360 از امروز با قیمت 430 دلار برای خرید در دسترس است. مدل LTE این کروم بوک نیز حدود 100 دلار گران تر می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *