• 1 اردیبهشت 1403
9ead39f0 8e85 11ec bbe5 45f5fa5bb10b - نتفلیکس در مسیر ساخت فیلم بایوشاک
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمپانی نتفلیکس (Netflix) اعلام کرده است که طی همکاری با استودیوی های 2K و  Take-Two Interactive در حال ساخت یک فیلم اقتباسی از سری بازی معروف بایوشاک (BioShock) می باشد. هیچ نوع جزییاتی در این باره منتشر نشده است اما بر اساس تصویری که در توییت مربوط به این خبر استفاده شده است، بعید نیست که این فیلم بر اساس بازی اول از سری بازی های بایوشاک باشد.

2022 02 16 10 14 15 Netflix is making a BioShock movie   Engadget Opera - نتفلیکس در مسیر ساخت فیلم بایوشاک

شانس اینکه ساخت یک فیلم از روی بازی بایوشاک با محصول نهایی خوبی روبرو باشد زیاد است. بازی بایوشاک ابتدا در سال 2017 عرضه شد و فضای شهر زیر آب آن و طراحی هنری بازی بسیاری را به خود جذب کرد. در کنار آن داستانی به یادماندنی و شخصیت هایی قوی این بازی را در بین گیمر ها بسیار پرطرفدار کرده است. حالا باید دید که آیا نتفلیکس می تواند رعب و وحشتی که شخصیت Big Daddy در این بازی در ما ایجاد کرد را در سکانس های فیلم برایمان تداعی کند یا خیر.

این فیلم تنها عنوان بایوشاکی نیست که در حال ساخته شدن است. مدتی پیش نیز خبری منتشر شد که تیم  Cloud Chamber در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این بازی است، که اولین بازی کامل پس از عرضه BioShock Infinite در سال 2013 می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *