• 5 اردیبهشت 1403
1624012881 instagram reels 1 1 1280x720 1 - پخش تبلیغات در بین ویدئوهای اینستاگرام Reels
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
Instagram Reels از رقیبان سرسخت تیک تاک به زودی در لابه لای ویدئو های کوتاه، تبلیغات پخش خواهد کرد. این دومین اقدام فیس بوک برای پول سازی طی هفته گذشته است. این کمپانی چند روز پیش اعلام کرد که محتویات تبلیغاتی راه خود را به فضای واقعیت مجازی هدست های Oculus Quest 2 نیز پیدا خواهد کرد.

به گزارش هاسترتک، فیس بوک در اوایل سال 2021، اقدام به آزمایش محتویات تبلیغاتی در (ریلز) Reels در کشور هایی محدودی مانند استرالیا، برزیل، المان و هند کرد، و به مرور زمان تعداد این کشور ها را توسعه داد تا اینکه انگلستان و آمریکا نیز در این لیست قرار گرفت. حال این محتویات تبلیغاتی به صورت جهانی به Reels اضافه می شود. این تبلیغات تقریبا در تمام صفحات مربوط به ریلز اضافه خواهد شد، مانند بخش Explore و فیدهای اینستاگرام و حتی ریلز های اضافه شده به استوری نیز شامل این تبلیغات خواهند شد.

نکته ای که این موضوع را کمی قابل تحمل تر میکند این است که محتویات تبلیغاتی فقط زمانی که کاربر اقدام به مشاهده ریلز به صورت تمام صفحه کند، پخش می شود و در غیر این صورت تبلیغاتی دیده نخواهد شد. هرچند با توجه به سابقه فیس بوک بعید نیست که این مورد نیز به زودی تغییر کند. این تبلیغات به صورت پراکنده در بین ویدئو های Reels پخش می شود و هر محتوای تبلیغاتی تا 30 سقف ثانیه طول خواهد داشت.

در حال حاضر مدیران فیس بوک و اینستاگرام در مورد بازخورد و تاثیر این نوع تبلیغات سکوت کرده اند. اما اقدامات پول سازی از طریق محتویات ویدئویی با توجه به بازه زمانی توجه کوتاه مخاطبان شبکه های اجتماعی، عموما با بازخورد خوشایندی روبرو نیست، بخصوص اینکه هدف محدود کردن زمان ویدئو های Reels به 15 ثانیه بر پایه و اساس همین بازه توجه کوتاه نهاده شده است و اضافه کردن تبلیغاتی که تا دو برابر آن طول می کشد کمی عجیب است.

معرفی تکنولوژی FidelityFX Super Resolution توسط AMD در رویداد کامپیوتکس
> > >

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *