• 3 اردیبهشت 1403
این اپلیکیشن در حال آزمایش گزینه جدیدی است که به کاربران امکان می دهد از کلمات کلیدی و ایموجی برای بلاک کردن برخی موضوعات خاص در پست های پیشنهادی استفاده کنند.
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر میرسد که اینستاگرام در حال لغو برخی از تغییرات برنامه ریزی شده در پلتفرم خود است که در چند روز گذشته خشم رسانه های اجتماعی را برانگیخته است.

در ابتدا، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، پس از اعلام این خبر که تمام ویدیوهای عمومی کمتر از 15 دقیقه در اینستاگرام به Reels تبدیل می‌شوند، اعلام کرد که ویدیو، آینده این پلتفرم است.

سپس، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرد که سهم محتوای توصیه شده (Recommended)  در فیدهای اینستاگرام و فیس بوک در سال آینده دو برابر خواهد شد.

موسری در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگار فناوری، کیسی نیوتن، فاش کرد که آزمایش بتا محدود “فید های تمام صفحه” اینستاگرام، طی چند هفته آینده به پایان خواهد رسید.

علاوه بر این، این شرکت همچنین تعداد پست‌های توصیه‌شده‌ای را که در حال حاضر در فید خانگی شما ظاهر می‌شوند، کاهش می‌دهد. اینکه آیا این برنامه‌ها وعده زاکربرگ به سرمایه‌گذاران در مورد دوبرابر کردن محتوای پیشنهادی الگوریتمی در فید کاربر از سال آینده را نیز پوشش می‌دهند، هنوز مشخص نیست.

با این حال، عکس العمل سریع موسری همچنان هم اقدام قابل توجه است و نشان می‌دهد که واکنش شدید آنلاین کاربران اینستاگرام واقعاً مقامات ارشد این شرکت را تحت تاثیر قرار داده است است. از کاربران معمولی که ناامیدی خود را در رسانه‌های اجتماعی ابراز می‌کنند گرفته تا چهره‌های با نفوذی که جنبش «Make Instagram Instagram Again» را تبلیغ می‌کنند، تغییرات پیشنهادی که باعث می‌شود اینستاگرام بیشتر شبیه پلتفرم TikTok شود، انتقادات شدیدی را به دنبال داشته است.

توییتر شاپس به صورت رایگان در دسترس است
> > >

ویدئو ها بخش مهمی از اینستاگرام هستند

83O7Vr7JDQMDXdBMg424cITe6WArYyD1UyDsnEov - اینستاگرام در تغییرات پیش روی این پلتفرم تجدید نظر می کند

موسری در مورد فید اصلی کاربر و محتوایی که آن را پر می‌کند، به نیوتن گفت که اینستاگرام باید «از نظر درصد فیدهای توصیه‌ شده ، یک گام به عقب بردارد، در رتبه‌بندی و توصیه‌ها بهتر شود، و در این صورت است که سپس ما می توانیم دوباره شروع به رشد کنیم.” در حالی که موسری مطمئن بود که اینستاگرام به حالت قبلی خود باز خواهد گشت، تصمیم برای کاهش محتوا توصیه شده در فید کاربران موقتی بود.

موسری نکته مهمی را در مورد الگوهای مصرف محتوا در حال تکامل در این شبکه مجازی مطرح کرد، که بر اساس داده های داخلی اینستاگرام به طور چشمگیری بیشتر به سمت ویدیو تغییر کرده است.

موسری خاطرنشان کرد: رشد ویدیویی که شاهد آن بوده ایم، پیش از اینکه ما به توصیه‌های بیشتر و محتوای غیر مرتبط در فید های کاربر متمایل شویم، رخ داده بود. در زمینه ایجاد تغییرات سریع در تجربه اصلی اینستاگرام، موسری خاطرنشان کرد که این شرکت باید قبل از انجام این ترفندها در توضیح مزایای یک تغییر به کابران بهتر عمل کنید تا آن ها شگفت زده و سردرگم نشوند.

در حالی که قابلیت فیدهای تمام‌صفحه به وضعیت آزمایش اولیه برگشته است و به زودی این تغییر را مشاهده نخواهیم کرد،  به نظر می‌رسد که تغییرات در زمینه ویدیوها اینجا در اینستاگرام به قوت خود باقی خواهند ماند.

به گفته موسری، اینستاگرام همیشه با نحوه مدیریت عکس ها در این پلتفرم به خوبی عمل کرده است. با این حال، اکنون که کاربران بیشتر و بیشتر با ویدیوها در این پلتفرم تعامل دارند، اینستاگرام باید درک کند که چگونه در آن بخش بهتر عمل کند به گونه‌ای که کاربران تجربه مثبتی داشته باشند و سازندگان نیز آسیب نبینند.

رونمایی اولین تصویر واقعی از سیاه چاله Sagittarius A در مرکز راه شیری + لایو کامل با زیرنویس فارسی
> > >

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *