
طی اطلاعیه منتشر شده بنتسدا و تیم تانگو تاریخ عرضه دقیقی اعلام نکرده است. اما “اوایل سال 2022” به این معنی است که حداقل با 5 یا 6 ماه تاخیر روبرو هستیم. این کمپانی دلیل روشنی برای این تاخیر بیان نکرده است، اما بر اساس اطلاعیه منتشر شده به نظر میرسد که این تاخیر برای جلوگیری از خستگی تیم و فشار های سنگین بر روی توسعه دهندگان بازی رخ داده است، که در ریشه میتواند خبر خوبی باشد. ما ترجیح می دهیم تیم سازنده یک بازی، با انرژی به توسعه بازی های مورد علاقه مان بپردازند و نه تحت فشار تاریخ عرضه.
این اطلاعیه توسط توییتر رسمی بازی Ghostwire: Tokyo منتشر شد:
ما تصمیم گرفتیم که عرضه Ghostwire: Tokyo را تا اوایل سال 2022 به تاخیر بیاندازیم. ما علاقه مند هستیم تا این بازی را هرچه سریع تر در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید شهر توکیو تسخیر شده را زودتر تجربه کنید. اما در حین حال در صدد هستیم تا از سلامتی همه اعضای تیم در تانگو اطمینان حاصل کنیم. این تاریخ عرضه جدید به ما اجازه می دهد که دنیای Ghostwire: Tokyo را به همان شکلی که تصور کرده ایم به تصویر بکشیم.
بازی Ghostwire: Tokyo به مدت یک سال به طور انحصاری در اختیار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. این درحالی است که بتسدا منتشر کننده بازی مدتی قبل توسط مایکروسافت خریداری شد. بعد از این موضوع فیل اسپنسر (Phil Spencer) رئیس اکس باکس اعلام کرد که مایکروسافت به این قرارداد های بتسدا احترام خواهد گذاشت. با اینکه بازیکن های کنسول اکس باکس باید یک سال بیشتر از بقیه برای اجرای این بازی صبر کنند، اما نسخه کامپیوتر آن همزمان با نسخه پلی استیشن 5، اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد.