• 4 اردیبهشت 1403
1617623876 genesis drones 1 1280x720 1 - جنسیس با 3281 بهپاد رکورد نمایش هوایی را زد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وقتی غول های صنعت دنیا قدم در راه تبلیغات برمیدارند، گاهی شاهد دگرگونی تعاریف شناخته شده هستیم. هیوندای با استفاده از 3281 بهپاد نمایش هوایی بیادماندنی را در آسمان شانگهای به اجرا در آورد و در عین حال رکوردی جهانی را برای این کمپانی ثبت کرد.

اگر با دیدن 1218 عدد بهپاد شرکت اینتل طی المپیک زمستان 2018 تحت تاثیر قرار گرفتید، نمایش هوایی شب گذشته  جنسیس، بی شک شما را محصور خواهد کرد. بعد از شکست های متعدد و اجراهای دست و پا شکسته، این نوع نمایش این روز ها متداول تر هستند. البته اگر کمپانی ها بتوانند هزینه استفاده از این تعداد بهپاد را بپردازند. شاید استفاده از بهپهاد در جشن تاسیس شعبه جدید، توسط یک شرکت خودرو سازی کمی عجیب به نظر برسد، ولی هدف جنسیس از این رویداد، القای پیامی منحصر به فرد بود. در این پیام که در بخشی از نمایش هوایی نیز جلوه گر بود، بهپاد ها شکل یک DNA را در آسمان تداعی کردند، و پیام جنسیس در دو ستون این شکل مارپیچ، با عناوین شجاعت و جسارت نهفته شده بود، که به ادعای این کمپانی دو ستون اصلی فعالیت های جنسیس و دلیل موفقیت آن است.
1617623895 genesis drones 2 - جنسیس با 3281 بهپاد رکورد نمایش هوایی را زد
در طی این نمایش، بهپاد ها داستان جنسیس در بازار چین را با عنوان “The Genesis of Genesis” به تصویر کشیدند، و برخی طراحی های منحصر به فرد جنسیس مانند لوگو و نشان مخصوص این برند به نمایش در آمد. همچنین تصویر دو مدل از معروف ترین خودرو های این کمپانی یعنی مدل های G80 و GV80 که با راه اندازی شعبه چین این کمپانی رونمایی شدند، نیز تداعی شد. همانطور که گفته شد این نمایش با استفاده از 3281 بهپاد به اجرا در آمد و توانست رکورد گینس “پرواز بیشترین وسایل نقلیه بدون سرنشین و به طور همزمان” را از آن جنسیس کند.

امارات متحده عرب با دستکاری ابر ها موفق به راه اندازی باران و رگبار در منطقه شد
> > >

جنسیس امیدوار است که با این نمایش، به مصرف کنندگان چینی اعلام کند، که این کمپانی آماده به چالش کشیدن رسومات، و شکستن مرزهای شناخته شده است. همچنین وعده داده که تجارب الهام بخش بیشتری را به بازار چین بیاورد. یکی از برنامه های جنسیس، به کارگیری مدل کسب و کار ویژه ای است که فقط در بازار چین پیاده سازی خواهد شد و در طی آن این کمپانی رابطه عمیقی بین تولید کننده و مصرف کننده ایجاد خواهد کرد. جنسیس نام این برنامه را “Generation Genesis” نهاده است و اطلاعات بیشتری از آن طی روز های آینده رونمایی خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *