• 29 اسفند 1402
1607141134 da featured image short story the next one adapt  crop16x9 1455w fddf - معرفی عنوان جدید Dragon Age در مراسم The Game Awards
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش هاسترتک ، Bioware و EA به طور رسمی از عنوان چهارم بازی Dragon Age طی مراسم The Game Awards در تاریخ دهم دسامبر پرده برداری خواهد کرد.

با اینکه نام Dragon Age 4 به عنوان نام رسمی بازی تایید نشده است، طرفداران توانستند نشانه هایی از این بازی را در ماه آگوست سال جاری ببیند. حال بعد از گذشت چند ماه کمپانی EA و تیم Bioware اعلام کردند که در تاریخ دهم دسامبر امسال، طی مراسم The Game awards که هر سال به انتخاب برترین بازی های سال میپردازد و امسال به خاطر شرایط پیش آمده به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، از این عنوان پرده برداری خواهند کرد.
هنوز مشخص نیست که این پرده برداری شامل چه چیزی است، ولی انتظار میرود که طرفداران بتوانند تصاویر اولیه گیم پلی بازی را مشاهده کنند. جدا از آن Bioware در حال عرضه داستان های کوتاهی بر روی ویسایت رسمی خود است، که در این چهار داستان کوتاه نگاهی به دنیای Dragon Age و آینده آن خواهیم داشت.

این خبر ممکن است کمی برای طرفداران عجیب باشد، زیرا روز قبل Bioware طی خبری اعلام کرد که به زودی با دو تن از اعضای شناخته شده خود یعنی، Mark Darrah مدیر اجرایی تولید Dragon Age، همچنین مدیر کل Bioware و کارگردان سه گانه Mass effect یعنی Casey Hudson خداحافظی خواهد کرد. Darrah دلیل ترک Bioware را مشخص نکرده، ولی به طرفداران اطمینان داده که سری بازی Dragon age در دست افراد ماهر و قابل اعتمادی است. هادسون نیز مدتی قبل این استودیو را به دلایل نامشخصی ترک کرد، و در سال 2017 با استودیو بازگشت. وی اعلام کرد که زمان آن رسیده تا نسل جدیدی از مدیران قدم به جلو برداشته و جای او را پر کنند.

احتمال عدم حضور فرمانده شپرد در Mass effect جدید
> > >

مدتی پیش خبر بازسازی سه گانه Mass effect نیز منتشر شد که برای طرفداران امید بخش بود، ولی نگران نبودن برای وضعیت حال حاضر Bioware کمی سخت است. به خصوص بعد از شکست های مکرر توسط عناوین Anthem و Mass Effect Andromeda و حالا خداحافظی دو تن از اعضای کلیدی تیم.

درآخر انتظار میرود عنوان چهارم Dragon Ago طی سال 2022 منتشر شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *