• 29 اسفند 1402
عرضه بازی های Starfield و Redfall به نیمه اول سال 2032 موکول شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

عرضه بازی Starfield که بسیاری در انتظار آن هستند، از سال جاری به نیمه اول سال 2023 موکول شد.

بتسدا (Bethesda) منتشر کننده این بازی همچنین خبر از تاخیر عرضه بازی Redfall داد که این عنوان نیز در نیمه اول سال 2023 عرضه خواهد شد.

بتسدا طی توییتی اعلام کرد:

ما تصمیم گرفتیم که عرضه بازی Redfall و Starfield را به نیمه اول سال 2023 موکول کنیم، تیم Arkane Austin سازنده بازی Redfall و استودیوی بتسدا سازنده بازی Starfield در مورد بازی های در حال توسعه شان بسیار جاه طلب هستندو ما میخواهیم که شما بهترین و صیقل داده شده ترین بازی را دریافت کنید.

ما میخواهیم از تمام کسانی که برای استارفیلد و ردفال هیجان زده هستند، تشکر کنیم. این انرژی هر روز نقش بزرگی در الهام بخشیدن به ما دارد و هیجان ما را نیز در حین ساخت این عناوین دوچندان می کند.

بی صبرانه منتظر هستیم تا نگاهی عمیق تر با گیم پلی بازی های Redfall و Starfield را با شما به اشتراک بگذاریم. ممنون از پشتیبانی شما.

بازی استارفیلد ابتدا قرار بود در تاریخ 11 نوامبر 2022 به عنوان بازی کلیدی برای بتسدا و اکس باکس طی فصل تعطیلات عرضه شود. این بازی همانند دیگر عناوین اکس باکس و بتسدا ابتدا برای سرویس Xbox game pass عرضه خواهد شد.

این بازی ابتدا در سال 2018 معرفی شد، مدت ها قبل از اکتساب بتسدا توسط مایکروسافت. در آن زمان این بازی به عنوان یک بازی نقش آفرینی نسل آینده معرفی شد که در فضا رخ می دهد و برخی آن را “ایندیانا جونز در فضا” میخوانند.

احتمال عرضه دستگاه استریم ابری توسط مایکروسافت
> > >

N5kZvvq5Bvry3tXPCgEEhJ scaled - عرضه بازی های Starfield و Redfall به نیمه اول سال 2032 موکول شد

بازی ردفال نیز که توسط استودیوی Arkane سازنده بازی های Dishonored دردست ساخت است، یک بازی شوتر- خون آشامی است که مدتی پیش طی رویداد E3 مایکروسافت نمایش داده شد. این بازی دارای بخش های مولتی پلیر و تک نفره خواهد بود و همانند سری بازی های Left 4 Dead دارای چهار شخصیت اصلی است.

با توجه به تاخیرهای متعدد بازی ها طی سال اخیر و سال گذشته، انتظار نداشتیم که بازی های بزرگی همانند این عناوین به خصوص استارفیلد به موقع عرضه شوند،  و انتظار این را داریم که با تاخیر های مجددی روبرو شوند، اما امیدواریم که اینطور نباشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *