• 10 فروردین 1403
1607001323 luna - سرویس استریم بازی لونا کلاود آمازون برای رقابت با گوگل استادیا عرضه شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
سرویس جدید استریم گیم آمازون با 100 بازی اولیه و به عنوان همکار رسمی شرکت یوبی سافت آغاز به کار کرد. سرویس لونا، توسط وب سرویس amazon پشتیبانی می شود و این بدان معناست که گیمر ها هیچ نیازی به دانلود نرم افزار خاص، یا دریافت بروز رسانی های مختلف نرم افزاری و همچنین خرید سخت افزارهای گران قیمت نخواهند داشت.

 

به گزاراش هاسترتک ، به گزارش هاسترتک و به نقل از wired،بیش از 100 بازی در زمان عرضه این سرویس در اختیار گیمرها خواهد بود، که از ژانر های اکشن، ادونچر، و پلتفورمر در بین این بازی ها یافت می شود. بازی هایی مانند:
Resident Evil 7, Control, Panzer Dragoon; A Plague Tale, Innocence and The Surge 2, Yooka-Laylee وThe Impossible Lair Iconoclasts, GRID, ABZU and Brothers: A Tale of Two Sons.
و همینطور اعلام همکاری بین شرکت آمازون و یوبی سافت می تواند برای طرفداران فرانچایز های یوبی سافت خبر خوشحال کننده ای باشد، توسط این سرویس و اشتراک یوبی سافت می توانید به صورت real time و 4k  به بازی های انحصاری ubisoft نظیر  Assassins Creed Valhalla, Far Cry 6, و Immortals Fenyx Rising، دسترسی داشته باشید.
هزینه ماهیانه استفاده از این سرویس 5.99 دلار خواهد بود و لونا استریم آمازون برای استفاده بر روی کامپیوترهای iMac و PC و همینطور Fire TV ها و همچنین آیفون و آیپد ها و به زودی بر روی پلتفورم های مختلف اندروید قابل دسترسی می باشد.
استفاده از کیبورد و ماوس و همچنین کنترلر مخصوص آمازون بر روی گوشی و تلویزیون، تجربه جالبی را برای شما رقم خواهد زد.
اطلاعات تکمیلی به زودی توسط هاسترتک اعلام خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *