• 4 اردیبهشت 1403
MV5BMTgwNjM4OTA1Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwODAyNDIxMTI@. V1  1440x720 - ساخت ریبوت جدید فیلم رزیدنت ایول به پایان رسید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکانت رسمی سری رزیدنت ایول در توییتر اعلام کرد که فیلم برداریِ فیلم جدید رزیدنت ایول به پایان رسیده و هم اکنون در مراحل پس از تولید به سر می برد.
به گزارش مجله تکنولوژی هاسترتک، امروز توییتی با تصویری از یک کلاکت فیلمبرداری و یک تلویزیون قدیمی برفکی در اکانت توییتر رزیدنت ایول منتشر شد که به همراه آن، خبر اتمام فیلمبرداری فیلم جدید رزیدنت ایول را به طرفداران اعلام کرد.

پس از ساخت شش فیلم اقتباس شده از مجموعه بازی های رزیدنت ایول، با بازیگری میلا یوویچ در نقش شخصیت اصلی آن یعنی الیس، اکنون ما شاهد ساخت یک ریبوت تازه همراه با بازیگران جدیدی از این سری هستیم که کارگردانی آن را یوهانس رابرتس بر عهده دارد.
تا الان میدانیم که جریانات این فیلم در سال 1998 و در شهر راکون سیتی اتفاق خواهد افتاد. در این رابطه آقای رابرتس می گوید:
هدف ما از ساخت این فیلم، بازگشت به ریشه های اصلی دو بازی اول سری رزیدنت ایول است که داستان شخصی زمین گیر شده، در یک شهر کوچک آمریکایی را به تصویر می کشد. داستانی که شرایط در آن رعب آور و مرگ بار است که این موضوع هم مربوط به شرایط کنونی دنیای ماست و هم برای تماشاچیان حال حاضر ما قابل حس و درک است. ما خواهان باز آفرینی حس ترسی هستیم که شما برای نخستین بار با بازی رزیدنت ایول تجربه کردید.

تاریخ اکران فیلم جدید رزیدنت ایول نهم سپتامبر سال 2021 می باشد.

1609261083 a - ساخت ریبوت جدید فیلم رزیدنت ایول به پایان رسید

گفتنیست که این فیلم تنها اقتباس از بازی نمادین شرکت Capcom نیست که در حال ساخت است، شبکه نتفلکیس نیز لایسنس ساخت دو سری تلویزیونی جدید را دریافت کرده است که بر اساس این فرنچایز ساخته خواهد شد. سری اول، یک مجموعه اسپین آفِ لایو اکشن درباره دو کاراکتر در خانواده وسکر می باشد که در شهری به نام New Raccon City زندگی می کنند و سری دیگر، یک مجموعه انیمیشنی خواهد بود که درباره دو شخصیت محبوب رزیدنت ایول، کلیر ردفیلد و لیان کندی است. این سری انیمیشنی Infinite Darkness نام دارد که انتظار می رود در سال 2021 به نمایش درآید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *