• 5 اردیبهشت 1403
noticias2020  5478206 - خالق بازی Silent Hill و Siren در حال ساخت یک بازی ترسناک جدید!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کِیچیرو تویاما، خالق ژاپنی چند سری از بازی سایلنت هیل، سایرن و سری گِرَویتی راش، به چند نکته جالب درباره ی برنامه های آینده اش بر روی یک آی پی ترسناک جدید اشاره کرده است.تویاما، همراه با چندین سازنده و توسعه دهنده ژاپنی شرکت سونی، پلی استیشن را ترک کردند تا استودیو Bokeh Game را تاسیس نمایند. او در مصاحبه ای با IGN، راجع به پروژه جدیدش گفتگو کرده است.

تویاما گفته است که هنوز برای این عنوان جدید اسمی انتخاب نشده است، اما این پروژه، بازی ترسناکی خواهد بود که به مذاق طرفداران کار های قبلی او خوش خواهد آمد. وی اشاره کرد که این بازی هنوز در مراحل تولید اولیه سپری می کند و پلتفرم اصلی در نظر گرفته شده برای آن PC خواهد بود اما به احتمال زیاد این بازی بر روی کنسول ها نیز منتشر گردد، همچنین تاریخ در نظر گرفته شده برای عرضه ی این عنوان سال 2023 می باشد.

با توجه به این تفاسیر، فعلا نباید انتظار خبر های بزرگی از این عنوان باشیم زیرا این استودیو هنوز نوپا و در مراحل توسعه اولیه است، اما بنیانگذار این استودیو آقای کازونوبو ساتو اشاره کرده برنامه ای برای ارائه اطلاعات و آپدیت های بیشتر بر روی صفحه رسمی توییتر Bokeh Game خواهد داشت.

تویاما همچنین اضافه کرد که در این پروژه خواهان دنبال کردن ردپا ی فومیتو یِدا، افسانه ژاپنی می باشد که او هم چند مدت گیش استودیو خود (GenDesign) را تاسیس کرد.گفته شده که تیم استودیو Bokeh نسبتاََ بزرگ است که تا کنون شامل چندین همکاران قدیمی آقای تویاما که آن ها هم در پروژه های سایرن و گرویتی راش شرکت داشتند، می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *