• 9 فروردین 1403
1608730348 31a2c90e f0a6 4b13 8ff6 0d4fc5e6db14 - بازی پرطرفدار Overwatch به مدت محدود برای کاربران PC رایگان شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به گزارش مجله تکنولوژی هاسترتک ، بازی اورواچ تا چهارم ژانویه به صورت رایگان درآمده است و در صورت تمایل، شما می توانید برای خریداری آن از تخفیف 50% بر روی تمام پلتفرم ها بهره مند شوید. با تجربه رایگان بازی اورواچ، شما دسترسی کامل به تمام کاراکتر ها و نقشه های بازی خواهید داشت و میتوانید بازی را تا هر سطحی که جلو رفته اید، ذخیره سازی کرده و در صورت خریداری بازی، پیشرفت خود را از همان نقطه ادامه دهید.
این اولین باری نیست که این عنوان برای رویداد های سالانه به طور هفتگی، به صورت رایگان قرار گرفته و حتی در سال 2017 شرکت بلیزارد تصمیم گرفت که بازی اورواچ به مدت یک ماه، برای کشور های آسیای شرقی در دسترس باشد.
هم اکنون شرکت بلیزارد در حال ساختن بازی Overwatch 2 می باشد. این عنوان پارسال در کنوانسیون بلیزکان به صورت رسمی معرفی شد اما هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه بازی موجود نیست.، اما شرکت بلیزارد اعلام کرده است که ما شاهد خبر های جدید از Overwatch 2 در فوریه سال 2021 طی رویداد Blizzonline خواهیم بود. شایان ذکر است که جف کپلان، کارگردان و خالق سری اورواچ گفته است که عنوان جدید کمی متفاوت است و ما انتظار 21 قهرمان جدید را موقع عرضه بازی نداشته باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *