• 10 فروردین 1403
1608036032 resident evil 8 spoiler warning after fresh leak 1607945391223 - اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil 8 به بیرون درز کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کپکام که ماه گذشته مورد حمله هکرهای باجگیر قرار گرفته بود، به کاربران در مورد اطلاعات جدیدی که به بیرون درز کرده هشدار میدهد.

به گزارش هاسترتک ، کپکام که طی ماه گذشته  مورد حمله سایبری عظیمی قرار گرفته بود و در این حمله اطلاعات بسیاری در مورد بازی Resident Evil 8 دزدیده شد بود به کاربران درباره سری جدیدی از اطلاعات درز کرده هشدار میدهد. کپکام که از پاسخ گویی به درخواست باجگیران سر باز زده در مخمصه گیر افتاده است. در این حمله اسکرین شات ها، برنامه های بازاریابی و اطلاعات داستانی بازی Resident Evil 8 و تعدادی بازی دیگر به سرقت رفته است، به گفته کپکام احتمال دارد که حدود 350.000 سری اطلاعات شخصی کارکنان از جمله عکس ها، آدرس ها نیز به سرقت رفته باشد.ولی خوش بختانه اطلاعات کارت های اعتباری شخصی در این حمله مورد سرقت قرار نگرفته است. دلیل عدم اطمینان از اطلاعات سرقت رفته، پاک شدن و از دست رفتن تعدادی زیادی از Log های اطلاعاتی است که پیگیری را بسیار دشوار میکند.

اطلاعاتی که حالا از بازی Resident Evil 8  منتشر شده می تواند کار را برای طرفداران بازی که قصد دارند از اسپویلرها دوری کنند بسیار دشوار کند. در کنار این اطلاعات میتوان مشاهده کرد که تاریخ عرضه در نظر گرفته شده برای بازی آپریل سال 2021 است. همچنین اطلاعاتی در مورد بازی Monster Hunter Rise برای کامپیوتر، Monster Hunter Stories 2، عرضه بازی Resident Evil 4 برای VR و تعدادی بازی دیگر برای Nintendo Switch و Playstation 4 منتشر شده است، که ما در اینجا این اطلاعات را به اشتراک نخواهیم گذاشت. جدا از این، برنامه های عرضه بازی های کپکام تا پایان سال 2024 نیز به بیرون رخته کرده است. ممکن است خیلی از اطلاعات از دست رفته قدیمی باشند ولی این رخته اطلاعاتی عظیم میتواند ضربه بزرگی به این کمپانی بزند.
ما در هاسترتک، به عنوان طرفدار تکنولوژی و بازی های کامپیوتری از هرگونه عملی که موجب دامن زدن به این صدمه و انتشار این رخنه های اطلاعاتی می شود دوری میکنیم و فراموش نمیکنیم که کپکام در سالیان طولانی با تجربه های دلنشین همراه ما بوده است پس ما نیز کپکام را همراهی میکنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *