• 31 فروردین 1403
kfc console.jpg 1440x720 - کنسول بازی KFC با محفظه گرم نگه دارنده غذا
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخبار عجیب سال 2020 پایان ناپذیر است،این بار با کنسول بازی KFC که مشهور در تولید مرغ سوخاری است.

به گزارش مجله تکنولوژی هاسترتک ، ساخت این کنسول بازی که به تازگی تولید آن توسط کلونل سندرز تایید شده، طی همکاری با کمپانی تولید سخت افزار Cooler Master ساخته خواهد شد و اولین کنسول دنیا با محفظه گرم نگه داشتن مرغ سوخاری همراه خواهد بود. ما نیز چند باری این خبر را بازخوانی کردیم تا واقعیت پذیرتر شود. به گفته KFC این کنسول نبرد پایان ناپذیر کنسول ها را به لرزه خواهد در آورد و برخلاف تصور های اولیه که به نظر می آمد این کنسول بیشتر جنبه نمونه تبلیغاتی دارد، KFC در تولید آن کاملا جدی به نظر می آید، هرچند همچنان اطلاعات دقیق از جزییات سخت افزاری، تاریخ عرضه و قیمت آن به اشتراگ گذاشته نشده است.

1608728975 fzitcgdora693yekpbxryd 970 80 - کنسول بازی KFC با محفظه گرم نگه دارنده غذا

این کنسول که اولین بار در ماه ژوئن پرده برداری شد، با بازخورد مثبتی از سوی شبکه های اجتماعی روبرو شد، و درخواست برای آن بالاتر از سطح انتظار بود. سیستم تهویه و خنگ نگه دارنده این کنسول به شکلی طراحی شده که گرمای کنسول و اطراف آن را به داخل محفظه نگه داری بکشد تا کنسول را خنک و غذای داخل آن را گرم نگه دارد، ولی متاسفانه جزییات بیشتری در این باره در دسترس نیست، و باید منتظر اطلاعات طرز کار این سیستم خنک کننده ماند. همچنین به گفته KFC این کنسول دارای یک سی پی یوی high-end و یک مینی GPU قابل تعویض ساخت ASUS خواهد بود که جزییات آن نیز منتشر نشده است. در کنار آن حافظه 1 ترابایتی NVMe از شرکت Seagate نیز در لیست محدود مشخصات منتشر شده دیده می شود.

بررسی تخصصی دوربین Nikon Z fc + تیزر معرفی با زیرنویس فارسی
> > >

1608728996 tpl8fe62imegeh6wz7dhde 970 80 - کنسول بازی KFC با محفظه گرم نگه دارنده غذا
کنسول KFC شاید عجیب ترین خبر تکنولوژی سال 2020 نباشد، ولی مطمئنا یکی از نامتعارف ترین هاست.مدتی پیش افراد زیادی کنسول جدید اکس باکس را به یخچال فریزر تشبیه کردند و مایکروسافت هم این شوخی را جدی گرفت و از اولین یخچال مدل Xbox series X رونمایی کرد. البته با اینکه خبری از عرضه عمومی این یخچال نیست ولی به نظر میرسد KFC در عرضه کنسول خود مصمم تر از مایکروسافت و یخچال فریزرش است. حالا سوال اینجاست که چطور ایده ی تولید کنسول بازی با محفظه نگه گرم داشتن کنتاکی به ذهن KFC رسید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *