• 9 فروردین 1403
1609326684 ps4 to ps5 all games with confirmed free upgrades - کدام بازی های PS4 بر روی PS5 قابل اجرا نیستند؟
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کنسول جدید پلی استیشن 5 تقریباََ قابلیت اجرای تمام بازی های نسل قبل را دارد. اما به تازگی، شرکت سونی لیستی از بازی های کنسول پلی استیشن 4 را منتشر کرده که بر روی پلی استیشن 5 قابل اجرا نیستند.پلی استیشن 5 قابلیت پشتیبانی از بیشتر بازی های PS4 را دارد که حتی می تواند در برخی موارد زمان بارگذاری، جلوه های تصویری و تعداد فریم ریت بازی ها را بهبود بخشد.به گزارش هاسترتک، اخیراََ سونی لیستی از بازی های PS4 را منتشر کرده که در کنسول نسل جدید از ویژگی سازگاری با پلی استیشن 5 بی بهره می باشند.

چندی پیش صفحه پیشتیبانی سایت رسمی پلی استیشن، لیست چند گیم را منتشر کرد که بر روی PS5 قابل اجرا نبودند اما حالا تعداد این بازی ها به 8 مورد کاهش پیدا کرده که این لیست شامل بعضی بازی های واقعیت مجازی می باشد که در بین آن ها اسمی از عناوین بزرگ به چشم نمی خورد. پس بازی های بزرگ نسل قبل که اکثر کاربران خواهان اجرای آن ها را بر روی کنسول نسل جدید خود هستند، در این لیست حضور ندارند.

در نگاه اول به نظر می آمد که فقط 10 بازی پلی استیشن 4 بر روی PS5 اجرا نخواهند شد اما بعداََ شرکت یوبی سافت متعاقبا لیستی از بازی هایی را منتشر کرد که گویا آن ها نیز با PS5 سازگار نیستند. در این لیست اسم چند عنوان از فرنچایز Assassin’s Creed دیده می شود. بر اساس گزارشات، عناوینی که با ستاره مشخص شده اند بازی های هستند که احتمالاََ بر روی کنسول بالا بیایند اما هنگام بازی دچار باگ ها و مشکلات زیادی باشند.

ویدئو آموزش نحوه ارتقا حافظه کنسول PS5 - نقد و بررسی کامل SSD WD BLACK SN850
> > >

برای اجرای این بازی ها باید صبر کرد تا آپدیت هایی جهت بهبود سازی آن ها بر روی کنسول PS5 منتشر شود. البته گفتنیست که بازی های جدیدتر شرکت یوبیسافت از این مشکلات برخوردار نیستند.

لیست بازی های ناسازگار PS4 بر روی PS5:

Assassin’s Creed Syndicate*
Assassin’s Creed Chronicles: India*
Assassin’s Creed Chronicles: China*
Assassin’s Creed Chronicles: Russia*
Risk*
Star Trek Bridge Crew*
Werewolves Within*
Space Junkies*
Afro Samurai 2: Revenge of Kuma — Volume One
TT Isle of Man — Ride on the Edge 2
Just Deal With It!
Robinson: The Journey
We Sing
Hitman Go: Definitive Edition
Shadwen
Joe’s Diner

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *