• 30 فروردین 1403
1620160264 inkforever 1280x720 1 - پرینتر های EcoTank Pro شرکت اپسون با جوهر بی پایان
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اپسون (Epson) به تازگی از دو پرینتر جدید جزوی از برنامه “جوهر بی پایان برای دو سال” این کمپانی می باشد.

به گزارش مجله تکنولوژی هاسترتک، هر دو پرینتر از سری EcoTank هستند که دارای مخزن مخصوص جوهر بوده و با تقریبا به راحتی میتوان آنها رو پر کرد. البته پرینتر های سری آکوتانک محصول جدیدی نیستند، اما این دو پرینتر جدید اولین مدل هایی هستند که جزو برنامه “جوهر بی پایان” معرفی شده اند.

اگر شما نیز در ده سال گذشته از پرینتر استفاده کرده اید، بی شک میدانید که جوهر پرینتر ها تا چه حد مشکل ساز هستند. بیشتر پرینتر ها از کارتریج های کوچک جوهر استفاده میکنند که مقدار کمی جوهر در خود دارد و قیمت بالایی نیز دارد. کاربران پرینتر اصولا بیشتر از مبلغی که برای پرینتر ها پرداخت میکنند، خرج کارتریج و جوهر کرده اند.چند سال اپسون برای حل این مشکل پرینتر های اکوتانک کرد. این پرینتر ها به جای استفاده از کارتریج دارای مخازن مخصوص جوهر هستند که میتوان آن ها را به راحتی با بطری های جوهر پر کرد. این مخازن با اندازه بزرگی که دارند، کم هزینه تر، کم دردسر و تعداد پرینت بیشتری به کاربر اراده می دهند.

جدیدترین پرینتر های اکوتانک معرفی شده توسط اپسون با نام های EcoTank Pro ET-5150 و EcoTank Pro ET-5170 عرضه خواهند شد. مدل ET-8550 میتواند عکس های بدون حاشیه با ابعاد 13 در 19 اینچ چاپ کند و از کاغذ پرینت تا قطر 1.3 میلیمتر پشتیبانی می کند. به گفته اپسون این پرینتر ها به مدت دوسال جوهر مورد نیاز کاربران را تامین میکند. البته نیاز است که شرکت در این برنامه به وبسایت اپسون مراجعه کرده، ثبت نام کنید و طی دو سال پس از خرید پرینتر اقدام به خرید بطری های جوهر اپسون کنید. البته ناگفته نماند این برنامه بیشتر برای افرادی مفید است که طی دو سال به طور مکرر از پرینتر خود استفاده می کنند.

معرفی SSD اکسترنال Rocket XTRM-Q با حافظه 16 ترابایت
> > >

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *