• 1 اردیبهشت 1403
god of war ragnarok mcu thor character ps5 - هر آنچه که درباره بازی God of War Ragnarok میدانیم
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سال 2021، کریتوس و آترئوس باری دیگر با بازی جدیدی از سری خدای جنگ باز خواهند گشت. در این مطلب اطلاعاتی را که تاکنون راجع به God of War Ragnarok منتشر شده را بررسی می نماییم.
در سال 2018، بازی God of War نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و با استقبال گرم طرفداران روبرو شد. God of War یک ریبوت خارق العاده از سری با شکوه خدای جنگ  به شمار رفت که تاکنون به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن-ماجراجویی نسل کنسول پلی استیشن 4 شناخته می شود. اینک استودیو Sony Santa Monica برنامه ای برای انتشار دنباله این سری در سال 2021 نظر دارد. همانطور که در رویداد پرده برداری از کنسول پلی استیشن 5 در ماه ژوئن مشخص شد، ما در بازی بعدی شاهد بازگشت کریتوس و آترئوس خواهیم بود. در این داستان آن ها در پی قصاص، به اکتشاف قلمرو های جدید در سرزمین های شمالی اسکاندیناوی خواهند پرداخت و در طی مسیرشان با خدایان قدرتمندی روبرو خواهند شد.
در این مطلب به تمام اطلاعاتی که درباره دنبال سری خدای جنگ میدانیم خواهیم پرداخت. این مطلب ممکن است برای کسانی که سری های قبلی خدای جنگ را بازی نکرده اند حاوی اسپویلر باشد.
داستان بازی:
اگرچه اطلاعات بسیار کمی راجع به روایت و طرح داستانی بازی موجود می باشد، اما می توان گفت که کریتوس و پسرش، آترئوس، دشمنان جدیدی را بر سر راه خود خواهند داشت در حالی که راگناروک هم با آن ها رو در رو خواهد شد. در آخر بازی God of War، ما شاهد برخورد کوتاه کریتوس با خداوندگار چکش به دستِ طوفان Thor بودیم که به نظر می آمد رویارویی آن دو، برخوردی صلح آمیز نخواهد بود. در تریلر بازی God of War Ragnarok تصویری کوتاه از لوگوی بازی دیدیم که صدای کریتوس نیز همراه آن بود که گفت: “باید خودت را آماده کنی.”
تاریخ انتشار:
یکی از غافلگیر کننده ترین جزئیات تیزر بازی، اعلام خبر تاریخ انتشار آن در سال 2021 بود. انتظار می رود که بازی بعدی خدای جنگ تبدیل به یکی از اولین بازی های بزرگ نسل جدید کنسول سونی یعنی پلی استیشن 5 شود، با این حال، با توجه به پاندمی جهانی ویروس کرونا و تغییرات گوناگون شرایط حاضر، انتشار بازی God of War Agnarok در سال 2021 کمی بعید به نظر می رسد. در صورت اعلام خبر تازه ای از تاریخ انتشار این بازی، در این پست شما را مطلع خواهیم کرد.
بازی بر روی چه پلتفرم هایی منتشر می شود؟
با توجه به اطلاعاتی که در دسترس است، به این نتیجه میرسیم که احتمالاََ این بازی منحصراََ برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد. با این حال، بازی Horizon Forbidden West نیز که آن هم دنباله بازی محبوب نسل PS4 یعنی Horizon Zero Dawn است، بر روی هر دو کنسول PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. در نتیجه، شاید این مسئله درباره بازی God of War Ragnarok هم صدق پیدا کند. در صورت انتشار اخبار جدید، این پست را به روز رسانی خواهیم کرد.
آیا برنامه ای جهت انتشار DLC برای God of War Ragnarok وجود دارد؟
در حال حاضر، برنامه ای جهت انتشار محتویات قابل دانلود برای این بازی عرضه نشده است. گفتنی ست که برای بازی God of War در سال 2018، چندین آپدیت منتشر شد که محتویات جدیدی را از جمله زره های جدید، برخی تعادل سازی ها و همچنین امکان آغاز بازی جدید همراه با حفظ آیتم ها و مهارت های به دست آمده بازی قبلیتان نیز شامل می شد. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این بار هم سازندگان پس از عرضه بازی، برنامه ای برای انتشار محتویات قابل دانلود در نظر دارند یا خیر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *