• 1 اردیبهشت 1403
h4Us5ikFSuptLhgByL3AKY 1440x720 - هدیه کریسمس نتفلیکس به طرفداران سریال ویچر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه نتفلیکس مدتیست تیزر های کوچکی از فصل دوم سریال ویچر منتشر کرده، اما به تازگی تصویری از فیلمنامه اولین صحنه این سیزن به عنوان یک اسنیک پیک برای هواداران منتشر شده تا از آن لذت ببرند. صفحه نخست فیلمنامه فصل دوم ویچر در توییتر، به عنوان هدیه ای کریسمسی با نام “Witchmas” توسط نتفلیکس به طرفداران تقدیم شده است. گفتنیست که فصل دوم ویچر سال آینده (2021 میلادی) منتشر خواهد شد.

این صحنه درباره مرد تاجریست که با همراه همسر و دخترش دنبال مکانی برای اقامت در شهر کوچک کوهستانی می باشند در حالی که گرالت با نگرانی و به تنهایی راجع به مسئله ای صحبت می کند.

گرالت: “در هر قدمم سایه به سایه مرا دنبال کردی. برای چه جان هر کس را که سر راهم از کنارش گذشتم گرفتی؟”

تاجر شوکه شده، بر می گردد و همسر خود را می بیند که در شب ربوده شده و دخترش سراسر به خون آلوده شده است.
وقتی که تاجر اقدام به فرار می کند خود توسط هیولای مرموزی ربوده می شود.

گرالت: “سرنوشتم از اول این بود که سرانجام تنها شوم تا بالاخره ترس در دلم راه پیدا کند، اینطور نیست؟”

طرفداران ویچر در سراسر اینترنت باور دارند که این صحنه احتمالاََ به عنوان اشاره ای به یکی از بهترین داستان های کوتاه سری ویچر یعنی ذره حقیقت “A Grain of Truth” اثر آندژی ساپکوفسکی است که آن را به تصویر می کشد. داستان “ذره حقیقت” سومین داستان از اولین کتاب منتشر شده سری ویچر، آخرین آرزو (The Last Wish) می باشد.

ساخت فیلم سینمایی بازی Borderlands به زودی آغاز می شود
> > >

1608906567 ep2wo8ru8aa15ps - هدیه کریسمس نتفلیکس به طرفداران سریال ویچر

 

البته ما خط داستانی بالقوه را برایتان اسپویل نمی کنیم، اما این فصل تمام پتانسیل لازم را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین راوی های مستقل در سری جاری را دارد. داستانی مستقر در عمارت بزرگ قدیمی، آزاد و به دور از اجتماع.”ذره حقیقت” غیر قابل پیش بینی و قصه ایست پر و پیچ خم که می تواند برای یک سریال تلویزیونی عالی باشد.

تا کنون سریال ویچر، برای شبکه نتفلیکس بسیار موفقیت آمیز بوده و به خاطر محبوبیتش، منجر به فروش عظیم بازی آن در گذشته نه چندان دور شده است.

اخیراََ شنیدیم که بازیگر نقش Eskel تعویض شده و ما در فصل دوم Basil Eidenbenz بازیگر سوییسی را در نقش او به جای Thue Ersted Rasmussen خواهیم دید.

همچنین به نظر می آید که سریال ویچر برای فصل سوم نیز تمدید شده باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *