• 1 اردیبهشت 1403
1608040408 mtesxtaekjw77brthdmdho 970 80 - شایعه: آیپد 10.5 در راه است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شایعاتی مبنی بر عرضه iPad 10.5 اینچی با قیمت ازران منتشر شده است.

بازار شایعات تلفن همراه و تبلت ها مثل همیشه داغ است. در این شایعه که توسط کاربری با نام Cozyplanes در توییتر منتشر شده، کاربری که منبع چندین شایعه در مورد گوشی های همراه و تبلت ها در گذشته بوده که به اتفاق درست نیز از آب درامدند، نسخه جدیدی از آیپد با اندازه کوچک تر و قیمت کمتر ولی همچنان با قدرت در حال ساخت است.

این آیپد 10.5 اینچی که به خاطر اندازه آن آیپد 10.5 نام گرفته از مدل های قبلی سبک تر و کوچک تر است ولی اندازه لبه آن تغییری نکرده کرد. بر اساس این شایعه این آیپد در اویل سال 2021 عرضه خواهد شد، و قیمت 299 دلار خواهد داشت که در مقایسه با مدل قبلی 30 دلار ارزان تر است.

از مکانات سخت افزاری این آیپد میتوان به چیپست بایونیک A13 اشاره کرد که در گوشی های آیفون 11 استفاده شده است.همچنین 4 گیگابایت رم و دکمه فیزیکی Touch ID نیز در مشخصات این محصول دیده می شود. در کل اگر عکس منتشر شده از این مدل صحیح باشد میتوان گفت تغییری در طراحی آن صورت نگرفته است، و همانند مدل های قبلی فقط اندازه و صفحه نمایش آن تغییر کرده است که اگر محصول نهایی نیز به همین شکل باشد جای ناامیدی دارد زیرا از نظر ما اپل در طراحی محصولات جدید خلاقیت به خرج نمیدهد و فقط تغییرات جزیی و کوچکی در محصولاتش دیده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *