• 1 اردیبهشت 1403
1612546192 maxresdefault - خبری از عرضه Overwatch 2 و Diablo 4 در سال 2021 نخواهد بود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر امیدی به عرضه این دو بازی در سال 2021 دارید، خبری بدی برای شما داریم.

به نظر میرسد اکتیویژن بلیزارد برنامه ای برای عرضه این دو بازی در سال 2021 ندارد. بعد از جلسه ای که این کمپانی با سرمایه گذاران داشته، مشخص شده که نام این دو بازی برای عرضه در سال جاری میلادی دیده نمی شود.

به گزارش مجله تکنولوژی هاسترتک، هر دو بازی Overwatch 2 و Diablo 4 مدتی است که در دست ساخت هستند. حال سوال اینجاست، وقتی اکتیویژن اعلام کرده که احتمال عرضه این دو بازی در سال 2021 وجود ندارد، آیا این بدین معناست که این دو بازی به مراحل پایانی ساخت نزدیک می شوند و در سال 2022 عرضه خواهند شد؟ متاسفانه این کمپانی اطلاعاتی مبنی بر این موضوع در اختیارمان نگذاشته است، پس هیچ گونه امکان حدس و گمانی برای بازه زمانی عرضه این دو عنوان وجود ندارد.

 

1612546190 maxresdefault 1 1024x576 - خبری از عرضه Overwatch 2 و Diablo 4 در سال 2021 نخواهد بود

بازی Overwatch 2 اولین بار طی کنفرانس Blizzcon سال 2019 معرفی شد، و بیشتر به نظر می آید که یک بسته الحاقی برای بازی Overwatch با تمرکز بیشتر بر روی PvE باشد تا PvP Overwatch 2 قهرمانان جدید، نقشه های رقابتی و Game mode های مختلف جدیدی را معرفی خواهد کرد.  این به این معنی است که اشخاصی که نسخه اول Overwatch را بازی میکند، همچنان به حالت های بازی مشابه نسخه اول در نسخه دوم دسترسی خواهند داشت، و نقطه فروش اصلی Overwatch 2 حالت های Co-op جدیدی خواهد بود که تمرکز بیشتری بر روی داستان بازی و دنیای Overwatch خواهند داشت. این موضوع با توجه به پرطرفدار بودن داستان بازی Overwatch امری طبیعی است. کاربران زیادی با دیدن ویدئو های داستانی این بازی به وجد آمده اند و داستان بازی طرفداران خاص خود را دارد. این درحالی است که بازی های رقابتی دیگر نیز مانند League of Legends قدم های بسیار عظیم تری در گسترش داستان سرایی برداشته اند و با موفقیت چشم گیری نیز مواجه شده اند. آیا بلیزارد نیز پتانسیل  این مسیر را کشف کرده است؟

هر آنچه در رویداد آنلاین کپکام گذشت: رونمایی از گیم پلی بازسازی Resident Evil 4
> > >

 

بازی Diablo 4 نیز که نیاز به معرفی ندارد یکی از بزرگترین و معروف ترین بازی های کامپیوتری شناخته شده در دنیا است. با  اینکه بلیزارد اشتباهات زیادی در مورد ساخت و گسترش بازی Diablo 3 داشت این کمپانی مصمم است که این بازی را با عرضه عنوان چهارم به روز های طلایی خود برگرداند. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و دلیل آن نیز مبهم است. آیا بازی به مراحل پایانی ساخت نزدیک نشده است؟ یا اینکه بلیزارد فقط قصد صحبت از آن را ندارد؟ اگر  اطلاعات جدیدی از این بازی آماده عرضه باشد بی شک طی Blizzcon 2021 در ماه آینده، از آن رونمایی خواهد شد.

 

1612546368 diablo 4 combat caves barbarian goatmen 1024x640 - خبری از عرضه Overwatch 2 و Diablo 4 در سال 2021 نخواهد بود

بی شک یکی از بزرگترین دلایل عرضه نشدن این دو بازی در سال 2021 و بسیاری عناوین دیگر، همه گیر شدن ویروس کووید 19 است، که برنامه بسیاری از کمپانی های بازی سازی کوچک و بزرگ را به تاخیر انداخته و بلیزارد نیز از این قاعده مستثنا نیست. این تاخیرها از اوایل سال 2020 شروع شد  تا پایان سال 2021 نیز ادامه خواهد داشت. پس نمیتوان به هیچ یک از تاریخ های عرضه اعلام شده برای بازی های کامپیوتری سال 2021 به طور کلی اعتماد کرد و باید هر لحظه انتظار تاخیر را داشته باشیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *