• 7 اردیبهشت 1403
WhatsApp Image 2020 12 09 at 2.02.39 PM - بیشترین جستجوهای سال 2020 از نگاه گوگل
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل امسال نیز مانند هرسال بیشترین کلمات جستجو شده سال را اعلام کرد و ممکن است به راحتی بتوانید تعدادی از آنها را حدس بزنید.

به یاد آوردن زمانی که موتور جستجوی گوگل در زندگیمان نبود کار دشواری است. از آماتورهای دنیای اینترنت تا حرفه ای ها، هر روز چندین بار از گوگل استفاده میکنیم و معمولا گوگل اولین چیزی است که در استفاده از اینترنت یادمیگیریم. مردم در جای جای دنیا تشنه دانستن “چرا” هستند و امسال، سال 2020 میلادی و سال 1398-1399 هجری سالی بود که “چرا” های ما از همه سال های گذشته بیشتر بود. سالی که همه را به چالش کشید.

به گزارش هاسترتک ، برخی از بیشترین جملاتی که امسال جستجو شده بود شامل “دستور ساخت خمیر ترش” و یا “چگونه نان درست کنم بود” و تعدادی دیگر از دستورالعمل های روزمره بود، که نشان دهنده این است زندگی در قرنطینه بسیاری از افراد را مجبور کرده آستین بالا بزنند و خود شروع به کار و ساخت و پخت نیاز های روزمره خود کنند.از دیگر جملات جستجو شده امسال “اخبار ویروس کرونا” “آپدیت کرونا” و یا “نشانه های کرونا” بوده است که جای تعجب نیز ندارد. “چگونه میتوانم کد نویسی کنم” ، “چگونه معلمی یاد بگیرم” و “شوخی با والدین” هم در بین بیشترین جستجو ها یافت می شود.

در ادامه نیز میتوانیدلیست 10 کلمه (Keyword) جستجو شده دنیا در سال 2020 را مشاهده کنید.

  1. Coronavirus
  2. Election results
  3. Kobe Bryant
  4. Zoom
  5. IPL
  6. India vs New Zealand
  7. Coronavirus update
  8. Coronavirus symptoms
  9. Joe Biden
  10. Google Classroom

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *