• 1 اردیبهشت 1403
New Perfect Dark 1440x720 - بازگشت Perfect Dark بعد از 15 سال
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بازی Perfect Dark بعد از 15 سال توسط تیم The Initiative به عرصه بازی های کامپیوتری برمیگردد.

نسخه اول Perfect Dark بر روی کنسول نینتندو 64 در سال 2000 عرضه شد و به سرعت به یکی از بازی های پرفروش و پرطرفدار اول شخص زمان خود تبدیل شد.حال بعد از 15 نسخه جدیدی از این بازی معرفی شده است. درتیزری که اخیرا پخش شده اطلاعات خاصی در اختیارمان قرار نگرفت و نمیتوانیم چیزی ازگیم پلی بازی مشاهده کنیم. ولی دیده می شود که شخصیت اصلی در جایی نزدیک مصر حضور دارد و طوفانی سنگین درحال شکل گیری بر روی شهر است و در نزدیگی شهر سه هرم عظیم دیده می شود.

این عنوان اولین بازی بزرگ The Initiative محسوب می شود. استودیوی تازه پایی که توسط افراد با تجربه ای اداره می شود. مدیر این استودیو، Darrell Gallagher ؛ مدیر سابق Crystal Dynamic است، استودیویی که بر روی سری بازی Tomb Raider کار میکند. و نویسنده اصلی استودیو Christine Thompson است که قبلا برای Bungie کار میکرد. استودیوی دیگری با سابقه درخشان.

به گفته The Initiative این بازی اولین بازی AAAA دنیا خواهد بود. این ممکن است بدین معنا باشد که Perfect Dark پرهزینه ترین بازی تاریخ خواهد بود و از لحاظ تکنیکی و ساخت اولین قدم در نسل جدیدی از بازی های کامپیوتری خواهدبود. بر اساس چیزی که ما در تیزر بازی دیدیم به نظر میاید بازی از نظر گرافیکی در سطح فوق العاده پیشرفته ای قرار دارد ولی باید دید که این کیفیت چطور در موتور گرافیکی بازی پیاده سازی می شود. هنوز مشخص نیست که این بازی انحصاری خواهد بود یا خیر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *